du är en människa

Vad fan spelar det för roll om du är annorlunda? vi föddes inte för att vara likadana, Vi föddes för att vara oss själv. För att hitta våran egna väg in i livet. Vissa är mulliga, vissa är fulare än andra, vissa är blyga, vissa är jobbiga, men ska det betyda att man ska få ett förjävligt liv? betydet det att man inte ska få skratta? betyder det att man ska vara mobbad? vem är den där människan som har satt regler på hur man ska vara. Den idioten skulle jag vilja ta ett snack med. för den människan har påverkat oss alla, den människan har påverkat mig.
 
Jag vet själv att jag inte släpper in alla i mitt liv och man kan inte älska alla men för det betyder det inte att man ska vara elak. Jag har själv varit elak och jag kanske till och med är det nu. man kan inte hjälpa hur man ser ut och jag vet att det är uttjatat men det är så jävla sant. kom ihåg alla förtjänar en chans. Alla kan inte vara som du men det betyder inte att dom är dåliga människor. Le och våga släppa in nytt folk. Du kommer inte må bättre av att du trycker ner folk, i slutendan kommer du bara må skit. ingen blir starkare av att vara elak, ni kommer bara bli svagare än vad ni redan är. 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback