var är alla mina trosor????

Jag förstår inte hur jag kan ha tappat bort alla mina trosor? Idag efter skolan när jag plockad in min tvätt så insåg jag att det bara ligger TRE par trosor i min låda?! hur tusan är detta möjligt? vart har alla mina trosor tagit vägen? Jag har allvaligt suttit enda sen tre då jag kom hem från skolan och funderat på vart mina trosor är. Det brukar  alltid vara mina strumpor som försvinner, men nu har det helt plötsligt blivit mina trosor. Jag tror jag har en trostjuv efter mig. Har du gått in i min troslåda och tagit mina trosor ber jag dig genast att kontakta mig. Jag kommer ej bli arg. 
 
Är det bara jag som förövrigt känner igen meningen "jag kommer ej bli arg"  Jo det är en mening som i princip alla vuxna använder och speciellt sina föräldrar, eller det kanske bara är mina föräldrar som gör det?? Min mamma säger hela tiden "du kan berätta allt för mig, jag kommer inte bli arg" Nej du lär ju verkligen inte bli arg när jag berättar att jag varit ute själv mitt i natten eller ja mer 4 på morgonen, full och har tappar bort mina vänner och är på väg till märsta för att träffa en kompis. Det är så skrattretande hur mycket mina föräldrar inte vet om mig, och jag älskar det! YOLO, nej fuck yolo, jag hatar uttrycket yolo.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback