Take me home

One directiones nya album "take me home" måste jag säga är grymt. Jag är helt fast. Jag brukar inte lyssna på one direction och har aldrig varit något fan, men när jag hörde låten little things föll jag,  bra. Visst, okej deras låter är en aning mesiga men det skiter jag i. Backstreetsboys stuck, men sånt gillas!  
 
Helt sjukt hur stora dom har blivit bara pågrund av ett program. Små tjejerna och även stora är ju helt galna. Dom går ute i stockholm och letar efter dom när  dom är i stockholm och det är -10 ute?! det kan man kalla ambitiöst. Jag själv har aldrig varit ett stort fan av någon eller något band, fan jag vill bli besatt av något band. stalka dom dag in som ut. Ja det är mitt mål. dags att börja leta
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback