Jag är tillbaka som en ny människa

Hej! Jag Ida Westman är nu tillbaka i bloggvärlden. Var ett tag sen nu men bestämde mig för att det var dags att komma tillbaka! Jag har bloggat på två bloggar innan men nu är det den här som gäller!
 
Jag heter som sagt Ida Westman ocg bor en bit utanför stockholm, Jag är 15 år och går mitt sista år i grundskolan, förjävligt skönt. I min blogg kommer nu få läsa om mitt hastiska liv som sångare, modell och skådespelare. Ha! jo om det ändå vorre så skoj, men så kul kommer ni inte få det. Här kommer ni läsa mitt liv som en ibland helgalen och tråkig vanlig 15 åring. Jag är ingen kändis, jag har inte förlorat min familj och jag är inte en ungmamma, men förjävligt tung är jag.
 
Jag har gjort ett fint collage som visar er in lite i min värld. Hoppas ni stannar, för ni vill väl kunna säga att ni var en av Idas första läsare när jag är sveriges största bloggeska? jo jag tänkte väl det.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Josefine

Fin blogg du har hörru!
Glöm inte att kolla in våran nya blogg som drivs av 10 tjejer, kramis :))

2012-11-13 @ 21:23:34
URL: http://www.tiostycken.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback